FESTES - 28/07/2010

Arbúcies celebra una festa major participativa i per a totes les edats

Molta participació i entusiasme. Després de cinc dies de festa grossa, l’ajuntament ha fet un balanç molt positiu d’aquesta edició en què els actes a Can Cassó, els concerts per a joves de les barraques i la tornaboda han sigut alguns dels més multitudinaris. El teatre de festa major, amb l’estrena de No som res, de Xuriguera i Faixedas, va reunir més de 500 persones a Can Cassó.

El tret de sortida de la festa es va donar divendres a la nit amb la mostra de dansa de l’Escola de Dansa i la lectura coral del pregó, a càrrec de l’equip docent de la Llar d’Infants Municipal El Jardinet, que enguany celebra el 25è aniversari. La música va protagonitzar la nit de divendres amb un concert trepidant de Mazoni i la traca posterior amb els concerts a les barraques a càrrec de Raggatuning, Nivaira i The Miura’s.

Activitats esportives, culturals, vinculades a la natura, per a totes les edats i gratuïtes han presidit aquesta festa major. Els concerts de l’orquestra Selvatana i l’orquestra Montgrins han destacat també per la seva qualitat, i Ucumé va tancar la festa amb un concert a capella per diferents gèneres musicals.

L’ajuntament vol agrair la col·laboració imprescindible i desinteressada de les entitats de la vila que han donat suport a la festa, així com a la Comissió de Festes.

Agenda

Calendari
  Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
Fletxa setmana 30 31 1 2 3 4 5
Fletxa setmana 6 7 8 9 10 11 12
Fletxa setmana 13 14 15 16 17 18 19
Fletxa setmana 20 21 22 23 24 25 26
Fletxa setmana 27 28 29 1 2 3 4

Cercador

El temps