Habitatge de Lloguer Social
Ubicació: Ajuntament d'Arbúcies
Horari: Dijous de 9 a 2 del migdia (s'ha de demanar hora)
Telèfon: 972 86 00 01
Horari: Dijous de 9 a 2 del migdia (s'ha de demanar hora)
Telèfon: 972 86 00 01
- Propietaris de pisos per llogar
-
Propietari, vol llogar el seu pis? El servei d’intermediació en habitatge de lloguer social de l’Ajuntament d’Arbúcies li ofereix assessorament de franc en la tramitació del contracte
i un seguiment personal que garanteix el bon estat de l’immoble i el pagament del lloguer. És un servei que ofereix seguretat i confiança als propietaris que vulguin llogar un
immoble, a diferència d’altres opcions que només es basen en l’intercanvi comercial que comença i acaba amb la firma del lloguer.
El seguiment puntual de cada lloguer (control en els pagaments, convivència amb el veïnat, manteniment òptim de cada immoble) unit a d’altres serveis com la tramitació en ajuts de rehabilitació i assegurances gratuïtes de multirisc i de caució fan d’aquest servei una bona opció per a propietaris i llogaters.
La Fundació Ser.Gi ha gestionat 104 pisos des del 2004 a Arbúcies, quan es va firmar el primer conveni amb l’Ajuntament d’Arbúcies. La presència a les comarques gironines s’estén a Sant Hilari Sacalm, Lloret, Girona i Figueres amb un total de 384 pisos gestionats.
