Data: 19/06/2026

Categoria: Cultura

Arbúcies al món

A les 7 de la tarda a la Llar de Jubilats

La meva lluita amb la fibromiàlgia. Experiència personal de la primera persona al món que ha superat aquesta malaltia. A càrrec d'Alfred Blasi, informàtic. Acadèmic de mèrit per l'Acadèmia Portuguesa de Fibromiàlgia.

Organitza: Institut Montsoriu i Associació Jubilats d'Arbúcies. Collabora Ajuntament