Arbúcies al món
A les 7 de la tarda a la Llar de Jubilats
La meva lluita amb la fibromiàlgia. Experiència personal de la primera persona al món que ha superat aquesta malaltia. A càrrec d'Alfred Blasi, informàtic. Acadèmic de mèrit per l'Acadèmia Portuguesa de Fibromiàlgia.
Organitza: Institut Montsoriu i Associació Jubilats d'Arbúcies. Collabora Ajuntament