El divendres 13 de desembre, el poliesportiu de Can Pons va acollir la primera edició de l’Sport Night Festival, un esdeveniment pensat per a joves de 1r a 4t d'ESO, que combinava esport, música i diversió en un ambient segur i saludable.
Malgrat ser la primera vegada que es feia a la població arbucienca, més de 150 joves van participar en aquesta jornada en què van poder jugar partits curts de futbol, bàsquet i voleibol mentre un DJ ambientava l'espai amb música. L'activitat era totalment gratuïta i oferia una oportunitat única per als joves que no tenen on anar els divendres al vespre.
L’activitat, que va tenir lloc entre les 8 del vespre i la mitjanit, també va comptar amb diferents sortejos en què es van entregar vals de 20 euros per material escolar, un abonament per a les piscines municipals d’estiu 2025 i dues entrades pel Parc de Nadal.
Aquesta iniciativa de les regidories de Joventut i Activitat Física i Esport de l’Ajuntament va ser possible gràcies a la implicació del Club Bàsquet i el Club Volei d’Arbúcies i el que pretenia era oferir un espai d’oci saludable i segur, on els joves poguessin passar una bona estona amb els seus amics, practicant esport i gaudint de la música.