A l’acte hi van assistir els voluntaris de l’entitat arbucienca, així com el fins ara regidor de Governació, Martí Pastells i l’alcalde d’Arbúcies, Pere Garriga
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per per personalitzar el contingut, analitzar el trànsit i guardar les seves preferències. Podeu configurar o rebutjar les galetes fent clic al botó 'Configurar/revisar', també pot acceptar totes les galetes i seguir navegant fent clic a 'Permetre'